مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:462019-12-07سياسي

گام دوم انقلاب متعلق به دانش آموزان است


امام جمعه موقت ورامین بابیان اینکه گام دوم انقلاب متعلق به جوانان است، گفت: امنیت و عزت ما به خاطر خون 36000 شهید دانش آموز شهید است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین صبح شنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید شیرازی ورامین، گفت: شهر قم و حرم بانوی با کمالات حضرت معصومه یکی از عنایات خداوند به مردم ما است، سعی کنیم به زیارت ایشان و جمکران مشرف شویم تا اثرات معنوی و برکات آن در زندگی تان ملموس شود.

وی گفت: شهید شیرازی که این مرکز تربیتی بنام ایشان است در ده دی ماه سال 1357 در راه امام و برای تحقق انقلاب به شهادت رسید و لازم است شما دانش آموزان بازندگی این شهدا و شهدای مدافع حرم بیش ازپیش آشنا شوید.

محمودی ادامه داد: شما جوانان وقتی به سن تکلیف و بلوغ می رسد واجب است از یک مرجع تقلید تبعیت کند.

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: شما برای هر کاری و تخصصی به یک متخصص مراجعه می کنید و شما هم وقتی به سن تکلیف می رسید باید به مرجع جامع الشرایط مراجعه کنید که برای هدایت و انجام تکالیف عملی بسیار مفید و هدایتگر است.

وی افزود: شما به برکت 36000 دانش آموز شهید و شهدای مدافع حرم دارید تحصیل می کنید و امنیت دارید، تفکر روبه پیشرفت شما عزیزان به خاطر همین است و باید قدر بدانید؛ ما باید بدانیم در قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم انقلاب متعلق به دانش آموزان است

گام دوم انقلاب متعلق به دانش آموزان است