مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:362019-12-07دانش

آغاز نام نویسی کنکور ارشد 99 از امروز


نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛ آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 در 6 گروه آموزشی و برای 141 کد رشته امتحانی، شامل 54 کد رشته امتحانی علوم انسانی، 17 کد رشته علوم پایه، 24 کد رشته امتحانی فنی و مهندسی، 23 کد رشته امتحانی کشاورزی و منابع طبیعی 13 کد رشته امتحانی هنر و 10 کد رشته دامپزشکی با شرایط ضوابط مربوطه برگزار می شود.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به همراه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز16 آذر ماه 98 بر روی سایت این سازمان قرار گرفته و ثبت نام هم از امروز از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود و در دوشنبه 25 آذرماه 98 پایان می پذیرد.

همه متقاضیان ورود به دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 در تمام رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و همچنین بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روز های پنجش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نام نویسی کنکور ارشد 99 از امروز

آغاز نام نویسی کنکور ارشد 99 از امروز