مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:362019-12-07سياسي

حضرت معصومه عالمه اهل بیت، عابده ،محدثه ،صدیقه و معصومه هستند


یک کارشناس دینی در برنامه «فردای بهاری» رادیو گفت وگو گفت:حضرت معصومه عالمه اهل بیت، عابده ،محدثه ،صدیقه و معصومه هستند.

- یک کارشناس دینی در برنامه فردای بهاری رادیو گفت وگو گفت:حضرت معصومه عالمه اهل بیت، عابده ،محدثه ،صدیقه و معصومه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام پورموسوی در مصاحبه با برنامه فردای بهاری رادیو گفت وگو با اشاره به فرا رسیدن وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: ایشان بانویی هستند که چهار امام معصوم در وصف ایشان سخن گفته اند و زیارت نامه ایشان از امام رضا (ع) برادر بزرگوارشان به ما رسیده است که در آن نکات قابل توجهی در مورد حضرت معصومه(س) مطرح شده است.

وی افزود: امام رضا (ع) برای اینکه مقام و جایگاه خواهرشان را به دیگران نشان دهند،از حضرت معصومه(س) می خواهند که ایشان را شفاعت کنند.

حضرت معصومه عالمه اهل بیت، عابده ،محدثه ،صدیقه و معصومه هستند.

در بخشی دیگر از برنامه فردای بهاری از آنتن رادیو گفت و گو کارشناس مسائل دینی، با اشاره به نظارت شدید خلیفه عباسی بر فعالیت های امام حسن عسکری (ع) در سامرا تصریح کرد:اختناق و کنترل شدید حاکمان زمان باعث شده بود که شیعیان نتوانند به راحتی با این امام بزرگوار در ارتباط باشند و با محدودیت های جدی در این زمینه مواجه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت معصومه عالمه اهل بیت، عابده ،محدثه ،صدیقه و معصومه هستند

حضرت معصومه عالمه اهل بیت، عابده ،محدثه ،صدیقه و معصومه هستند