مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-07اقتصادي

افزایش قیمت طلا به این راحتی نخواهد بود


نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد در حالی که کارشناسان وال استریت درباره روند افزایش قیمت طلا به دلیل آمار قوی اشتغال آمریکا بدبین شده اند، - سرمایه گذاران همچنان به رشد قیمت طلا در هفته جاری بسیار خوش بین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از تحلیلگران بر این باورند که رشد 266 هزار شغل جدید بازار کار آمریکا در ماه میلادی گذشته که بزرگترین رشد در 10 ماه گذشته بوده است، همچنان از صعود بازارهای سهام حمایت کرده و ارزش داراییهای امن مانند طلا را تحت فشارهای کاهشی قرار می دهد.

در نظرسنجی هفته جاری کیتکونیوز از تحلیلگران وال استریت، 16 نفر شرکت کردند که از میان آنها چهار نفر یا 27 درصد افزایش قیمت طلا را پیش بینی کردند در حالی که هفت نفر یا 44 درصد انتظار داشتند قیمت طلا در هفته جاری کاهش پیدا کند و پنج نفر یا 31 درصد هم نظری نداشتند.

در این بین، 792 نفر در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه گذاران شرکت کردند که از میان آنها، 487 نفر یا 61 درصد افزایش و 183 نفر یا 23 درصد کاهش قیمت طلا را پیش بینی کردند و 122 نفر یا 15 درصد هم نظری نداشتند.

دیدگاه سرمایه گذاران نسبت به نظرسنجی هفته پیش که تنها 44 درصد افزایش قیمت طلا را پیش بینی کرده بودند بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت طلا به این راحتی نخواهد بود

افزایش قیمت طلا به این راحتی نخواهد بود