مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-07اقتصادي

صنایع دستی راهی برای توسعه اشتغال و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی


مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی بابیان اینکه صنایع دستی نقش تاثیرگذاری در اقتصاد بانوان دارد، گفت:صنایع دستی راهی برای توسعه مشاغل خرد و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نفیسه نخعی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه سراسری خراسان جنوبی بیان کرد: زنان دست کم تولید کننده بیش از 80 درصد محصولات صنایع دستی دراستان هستند.

وی با بیان اینکه صنایع دستی تاثیر و نقش بسیار مهمی در اقتصاد بانوان خراسان جنوبی به خصوص در روستاها دارد، ادامه داد: صنایع دستی نمادی از همت و توانمندی زنان استان است.

وی صنایع دستی را راهی برای فعال شدن کارگاه های خانگی و توسعه مشاغل خرد و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: نقش زنان در ماندگاری، توسعه و رونق رشته های صنایع دستی قابل توجه و ستودنی است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای معرفی محصولات صنایع دستی به ویژه در حوزه بانوان است، اظهار کرد: همچنین صنعتگران می توانند از دل این نمایشگاه ها، به بازارهای دائمی متصل شوند.

نخعی اظهار کرد: آشنایی با ظرفیت های حوزه صنایع دستی، فراهم کردن بسترهای لازم جهت ورود هنرمندان به استان و معرفی ظرفیت های هنری از دیگر مزیت های برگزاری این نمایشگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی راهی برای توسعه اشتغال و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی

صنایع دستی راهی برای توسعه اشتغال و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی