مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-07سياسي

دانشجویان، مشکلات را کم هزینه تر رفع می کنند


جانشین معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: برنامه های بزرگداشت روز دانشجو با مشارکت همه دانشجویان و به صورت ستادی برگزار خواهد شد، - ایسنا/زنجان جانشین معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: برنامه های بزرگداشت روز دانشجو با مشارکت همه دانشجویان و به صورت ستادی برگزار خواهد شد، زیرا جوانان دانشجو کارها را متفاوت تر، بهتر و ارزان تر انجام خواهند داد.

مصطفی محمدی در گفت وگو با ایسنا، با گرامی داشت روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان سرمایه های ارزشمند کشور و موتور محرکه توسعه فراگیر دانشگاه و جامعه بوده و این قشر عامل قدرت، فرصت و ظرفیتی برای توسعه کشور هستند.

وی با اشاره به هجمه های سنگین دشمنان به دانشگاه ها، دانشجویان و جوانان، افزود: دشمنان سعی در مشغول کردن ذهن جوانان، بی تفاوت کردن آنان در برخی مسائل، اتلاف فرصت و وقت آن ها دارد، زیرا جوانان نخبه مایه عزت، عامل قدرت و اقتدار و توسعه علمی کشور هستند.

این مسئول در رابطه با مشارکت و اجرای برنامه های مختلف توسط دانشجویان در روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تصریح کرد: برنامه های بزرگداشت روز دانشجو امسال با مشارکت و همکاری تشکل های اسلامی، کانون ها، انجمن های علمی و نشریات دانشجویی و به صورت ستادی برگزار خواهد شد، ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان، مشکلات را کم هزینه تر رفع می کنند

دانشجویان، مشکلات را کم هزینه تر رفع می کنند