مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:502019-12-07فرهنگي

نشست «از حکومت علوی تا حاکمیت اموی» برگزار می شود


گروه علوم اسلامی انجمن اندیشه و قلم، با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشستی را با عنوان «از حکومت علوی تا حاکمیت اموی» برگزار می کند.

- گروه علوم اسلامی انجمن اندیشه و قلم، با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشستی را با عنوان از حکومت علوی تا حاکمیت اموی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات 1400 سال از پایان حکومت علوی و خلافت امیرمومنان و امام حسن(ع) و آغاز حکومت امویان می گذرد.

انجمن اندیشه و قلم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشستی را با موضوع از حکومت علوی تا حاکمیت اموی برگزار می کند.

در این نشست آیت الله سیدعباس حسینی قائم مقامی، غلامرضا ظریفیان و حجت الاسلام و المسلمین صادق نیا مباحث خود را در این باره ارائه خواهند کرد.

همچنین از کتاب عدالت علوی، از دیروز تا امروز که حاصل نشست های سوگواری هزار و چهارصدمین سال شهادت امیرمومنان(ع) است، رونمایی خواهد شد.

نشست از حکومت علوی تا حاکمیت اموی ، ساعت 16 روز دوشنبه هجدهم آذر ماه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در میدان ولیعصر، خیابان دمشق پلاک 9 برگزار می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «از حکومت علوی تا حاکمیت اموی» برگزار می شود

نشست «از حکومت علوی تا حاکمیت اموی» برگزار می شود