مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:462019-12-07سياسي

نتیجه رأی ما شده، رییس جمهوری که از گرانی قیمت بنزین خبر ندارد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهران عباسی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان روز گذشته به مناسبت روز دانشجو، - نتیجه رأی ما شده، رییس جمهوری که از گرانی قیمت بنزین خبر ندارد! مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان گفت: نتیجه رأی ما می شود یک رییس جمهور که می گوید من اطلاع نداشتم بنزین قرار است ساعت 12 شب گران شود!.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهران عباسی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان روز گذشته به مناسبت روز دانشجو، سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان بود.

عباسی در این سخنرانی گفت: رأی ما می شود یک شورای شهر که با انتخاب اشتباه یک شهردار، خدمات نظافت، سیل بند ها و جدول ها و جاده ها را با بدترین کیفیت به مردم ارائه می دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افزود: رأی ما می شود یک نماینده مجلس وطن فروش و ذلیل که به طرح هایی که موافق منافع اسراییل است رأی می دهد، رأی ما می شود یک رییس جمهور که می گوید من اطلاع نداشتم بنزین قرار است ساعت 12 شب گران شود! این ما هستیم که انتخاب می کنیم و خودمان از این انتخاب برداشت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه رأی ما شده، رییس جمهوری که از گرانی قیمت بنزین خبر ندارد!

نتیجه رأی ما شده، رییس جمهوری که از گرانی قیمت بنزین خبر ندارد!