مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:452019-12-07دانش

«ایسنا» مسئولیت پذیر است/ دانشگاه ها به خوبی در حل معضلات کشور ورود کرده اند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تأسیس ایسنا در روز 16 آذر گفت: این خبرگزاری توانسته است با مسئولیت پذیری و دلسوزی بیشتر خبرهای مهم کشور و به ویژه خبرهای علمی و دانشگاهی را منتشر نماید.

- ایسنا مسئولیت پذیر است/ دانشگاه ها به خوبی در حل معضلات کشور ورود کرده اند ایسنا/خراسان رضوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تأسیس ایسنا در روز 16 آذر گفت: این خبرگزاری توانسته است با مسئولیت پذیری و دلسوزی بیشتر خبرهای مهم کشور و به ویژه خبرهای علمی و دانشگاهی را منتشر نماید.

دکتر منصور غلامی در گفت وگو با ایسنا درخصوص روز دانشجو هدف از نامگذاری روز 16 آذر با عنوان روز دانشجو را در تقویم رسمی کشور اهمیت دادن به جنبش های دانشجویی دانست و اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها به صورت رسمی مجوز فعالیت گرفتند.

وی ادامه داد: بزرگداشت روز دانشجو در بین دانشجویان باعث می شود تا دانشجویان بعد از دوره تحصیل نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور احساس وظیفه داشته باشند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تأسیس ایسنا در روز 16 آذر تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا در کنار جهاددانشگاهی و در محیط دانشگاه رشد نموده و به نوعی زاده محیط دانشگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایسنا» مسئولیت پذیر است/ دانشگاه ها به خوبی در حل معضلات کشور ورود کرده اند

«ایسنا» مسئولیت پذیر است/ دانشگاه ها به خوبی در حل معضلات کشور ورود کرده اند