مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-07اقتصادي

افزایش بیش از 11 درصدی تردد در خراسان جنوبی


رییس مرکز مدیریت راه های استان از افزایش بیش از 11 درصدی تردد، در هشت ماهه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، بهمنی گفت: با توجه به نتایج حاصل از تحلیل داده های ترافیک عبوری، میانگین تردد روزانه هشت ماهه ابتدای سال گذشته، 1896 وسیله نقلیه به ازای هر محور بوده که این فاکتور در هشت ماهه ابتدای امسال به بیش از 2110 وسیله نقلیه رسیده که افزایش بیش از 11 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: نتایج برگرفته از سامانه های هوشمند مرکز مدیریت راه های استان ساعات اوج سفر های ماه گذشته را در بازه زمانی ساعات 15 تا 18 نشان می دهد.

بهمنی گفت: از ابتدای پاییز بیش از 870 هزار وسیله نقلیه وارد و بیش از 880 هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که بطور میانگین حدود 30 درصد از این حجم تردد را ناوگان سنگین جاده ای به خود اختصاص داده است و بیشترین حجم سفر های ورودی به استان از ابتدای پاییز بترتیب با مبدأ استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و اصفهان و بیشترین حجم سفر های خروجی از استان نیز به مقاصد همین استان ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه ابتدای امسال بیش از 78 هزار مورد در محور های استان ثبت تخلف سرعت داشتیم گفت: اعمال قانون رانندگان متخلف بصورت هوشمند بوسیله بیش از 50 سامانه ی ثبت تخلف سرعت این مرکز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 11 درصدی تردد در خراسان جنوبی

افزایش بیش از 11 درصدی تردد در خراسان جنوبی