مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-07سياسي

12 هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته 10 هزار بسته مواد غذایی برای مادران باردار و شیرده و دو هزار بسته بین محرومان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رحیم شهریاری صبح شنبه در دیدار با مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، هلال احمر را سازمانی داوطلب محور و مردم نهاد دانست و افزود: فرهنگ سازی و آموزش مردم با رویکرد حوادث و سوانح برای ایجاد جامعه ای تاب آور از اهداف اصلی این جمعیت است.

وی بیان کرد: در برنامه توسعه ششم از هلال احمر به عنوان مجموعه ای با رسالتی مهم و پررنگ یاد شده است که در این راستا تفاهم نامه هایی برای خدمت هرچه بیشتر به جامعه با دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها منعقد شد.

شهریاری با بیان اینکه در قالب این تفاهم نامه کانون هایی اعم از دانشجویی، دانش آموزی و آزاد تشکیل شده است، گفت: در این کانون ها فعالیت هایی مانند ارائه آموزش های امدادی و کمک های اولیه و آمادگی در برابر حوادث انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا از طریق تشکل های مردمی، شهروندان را در راستای مقابله با حوادث، بحران ها و کاهش تلفات سهیم کنیم.

شهریاری تاکید کرد: در هر خانواده باید یک امدادگر تربیت شود که این امر تعامل هرچه بیشتر بین دستگاه ها و مردم را می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

12 هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد