مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:262019-12-07اقتصادي

کیفیت اسباب بازی ایرانی بالا رفته/اسباب بازی کالای لاکچری نیست


محسن رجبی، کارشناس حوزه اسباب بازی می گوید: به جرئت می توانم بگویم کیفیت یکسری از محصولات ایرانی از محصولات اروپایی ها و آمریکایی ها بالاتر است.

- محسن رجبی، عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی، کارشناس و مترجم در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره تفاوت استفاده و بازی کردن کودکان از اسباب بازی از دوران گذشته تا به امروز اظهار کرد: اگر بخواهیم به گذشته برگردیم و بازی کردن کودکان دهه 60 ایران را نگاه کنیم.

بچه هایی که در این دهه بزرگ شدند، بیشتر در با اسباب بازی های بومی و سنتی که معمولا پدران و مادران می ساختند بازی می کردند قطعاً این اتفاقی که اتاق بچه های الآن پر از اسباب بازی است، آن موقع اصلاً نبود.

بیشتر بچه ها زمانشان در کوچه ها سپری می شد و بازی های گروهی داشتند و بازی هایی انجام می دادند که نیازی به اسباب بازی خاصی نبود.

او درباره ممنوع بودن واردات اسباب بازی در زمان گذشته و وجود بحران های اقتصادی تصریح کرد: در سال هایی واردات اسباب بازی در ایران ممنوع بود و کشور دچار بحران های مختلف اقتصادی بود سال ها درگیر جنگ بودیم و تولیدکننده قوی در آن دوران وجود نداشت و همه این ها باعث می شد در آن زمان خانواده ها کمتر به خرید اسباب بازی برای کودکان، توجه کنند و به نوعی این کالا برایشان جزء محصولات لوکس و لاکچری به حساب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت اسباب بازی ایرانی بالا رفته/اسباب بازی کالای لاکچری نیست

کیفیت اسباب بازی ایرانی بالا رفته/اسباب بازی کالای لاکچری نیست