مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:262019-12-07اجتماعي

تهیه پیش نویس آیین نامه دورکاری درشهرداری/پیشنهاد اجرای آزمایشی


معاون شهردار تهران با اشاره به تهیه پیش نویس آیین نامه دورکاری گفت: می توان دورکاری را برای جامعه 500 نفری شاغلین دارای معلولیت در شهرداری تهران به صورت آزمایشی اجرا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد مظاهریان در دیدار با جمعی از توان یابان شاغل در شهرداری تهران، اظهار داشت : هر انسانی در طول زندگی خود ممکن است با دچار شدن به بیماری هایی به طور موقت یا دائم دچار شرایط خاص شود.

بنابراین مناسب سازی فضاهای شهری فقط ویژه معلولین نیست و شهر باید برای استفاده همه شهروندان بویژه اقشار خاص مانند سالمندان، مادران باردار، کودکان و.

نیز مناسب باشد.

وی با اشاره به دید کلان شهری در توجه به افراد دارای معلولیت یادآور شد: طی دهه های اخیر برای فرهنگ سازی در حیطه توان یابان حرکت های خوبی آغاز شده و حتی ادبیات پرداختن به معلولیت نیز تغییر یافته است به طوری که امروز بهسازی و مناسب سازی کلیدواژه های اصلی در مواجهه با این مقوله هستند.

گرچه با فضای ایده آل شهری فاصله داریم اما در این دوران گذار اقدامات به تدریج در حال انجام است.

مظاهریان، موضوعات مربوط به شاغلین دارای معلولیت در شهرداری تهران را در سه حوزه کلان کار، درمان و فعالیتهای اجتماعی برشمرد و افزود: گرچه رفع نابرابری ها و مناسب بودن فضا و محیط کار برای افراد دارای معلولیت در اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پیش نویس آیین نامه دورکاری درشهرداری/پیشنهاد اجرای آزمایشی

تهیه پیش نویس آیین نامه دورکاری درشهرداری/پیشنهاد اجرای آزمایشی