مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:262019-12-07سياسي

آغاز آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس در «چهل سرا»/ حضور چهره های سیاسی


آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در فرمانداری تهران در حالی آغار شد که چهره های سیاسی خود را به «چهل سرا» رساندند تا داوطلب نمایندگی مجلس شوند.

- آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در فرمانداری تهران در حالی آغار شد که چهره های سیاسی خود را به چهل سرا رساندند تا داوطلب نمایندگی مجلس شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آخرین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سایت فرمانداری تهران واقع در مجموعه چهل سرای مصلای تهران آغاز شد.

از افراد شناخته شده در سایت دو فرمانداری تهران در روز گذشته می توان به محسن پیرهادی ، علی عباسپور طهرانی فرد ، غلامرضا انصاری ، حسین نقاشی ، اقبال شاکری ، داود تاجران ، بهرام شکوری ، غلامرضا خواجه سروی ، ابراهیم سحرخیز اشاره کرد.

* ثبت نام چهره های سیاسی در چهل سرا امروز و در آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات 2 اسفند، مسعود زریبافان رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دهم با حضور در سایت دو فرمانداری نسبت به ثبت نام در یازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

محمد حسین مقیمی استاندار سابق تهران که به دلیل اجرای قانون منع به کار گیری بازنشتگان از قطار دولت تدبیر و امید پیاده شد امروز خود را به فرمانداری تهران رساند تا مراحل ثبت نام در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس در «چهل سرا»/ حضور چهره های سیاسی

آغاز آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس در «چهل سرا»/ حضور چهره های سیاسی