مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:062019-12-07سياسي

اجرای طرح کشت متمرکز دانش بنیان در 8000 رقبه گلستان


مدیرکل اوقاف گلستان امور خیریه گلستان گفت: در هشت هزار رقبه از اراضی موقوفه استان گلستان با مساحتی بالغ بر 6 هزار هکتار طرح کشت های دانش بنیان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهارکرد: کشت متمرکز دانش بنیان به عنوان پایلوت در اراضی موقوفه آستان مقدس امامزاده حبیب الله(ع) بخش نوکنده شهرستان بندرگز آغاز شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در هشت هزار رقبه از اراضی موقوفه استان گلستان با مساحتی بالغ بر 6 هزار هکتار و شامل اراضی دشت، اراضی شمالی و جنوبی، کشت های نوین انجام می شود.

سلیمانی فرد ادامه داد: با توجه به مشورت با جهاد کشاورزی استان و شهرستان ها در مدت یک سال و همچنین مشورت مجموعه های دانشگاهی، کارگاه هایی تشکیل شد که با توجه به الگوی کشت دانش بنیان بتوانیم کشت های متنوعی را با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تثبیت اشتغال موجود در استان گلستان و همچنین رونق تولید که فرمایش رهبر معظم انقلاب است و افزایش راندمان در سطح و کیفیت را به دنبال دارد، ایجاد کنیم.

وی افزود: از مستاجرانی که در اراضی موقوفه مخصوصاً در بخش کشاورزی و در باقیمانده فصل کشت پاییزه فعالیت می کنند درخواست می کنیم که حتما براساس الگوهای کشتی که با مراجعه به ادارات اوقاف وجهاد کشاورزی به آنها توصیه می شود در گونه های گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کشت متمرکز دانش بنیان در 8000 رقبه گلستان

اجرای طرح کشت متمرکز دانش بنیان در 8000 رقبه گلستان