مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-07اجتماعي

طرح دادرس در 234 مدرسه گیلان اجرا شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح دادرس در 234 مدرسه این استان، گفت: 10 هزار و 500 دانش آموز در قالب این طرح آموزش دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی ولی پور جمعه در این باره با بیان اینکه طرح دادرس با هداف ایجاد امادگی در دانش آموزان برای مقابله با حوادث و کاهش خطرپذیری ناشی از حوادث در مدارس اجرایی می شود، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بالای آموزش و پرورش برای ترویج و فرهنگ سازی در زمینه تربیت نیروهای متخصص و توسعه و ترویج فرهنگ خود امدادی و سازماندهی تیم های بحران لازم و ضروری است.

وی در ادامه اجرای طرح دادرس از قوانین جدید مدیریت بحران دانست و افزود: با این ابلاغیه جدید و اجرای طرح دادرس می توانیم مدارس را به مرکز مدیریت بحران محلی تبدیل کنیم.

ولی پور با اشاره به اینکه اجرای طرح دادرس از سال 90 آغاز شده است، گفت: در این مدت شاهد اقدامات و پیشرفت های فراوانی در افزایش و تقویت آگاهی و آمادگی دانش آموزان برای مقابله با حوادث احتمالی بوده ایم.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال ایجاد محیطی امن و سالم در سطح مدارس هستیم، تصریح کرد: در سال گذشته طرح دادرس در 234 مدرسه استان گیلان اجرایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه در این مدارس 10 هزار و 500 دانش آموز تحت آموزش قرار گرفتند، ادامه داد: همچنین دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دادرس در 234 مدرسه گیلان اجرا شد

طرح دادرس در 234 مدرسه گیلان اجرا شد