مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 05:402019-12-07پزشكي

سالخوردگان و زنان باردار در معرض ابتلا به آنفلوانزا هستند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: سالخوردگان و مادران باردار و مبتلایان به بیماری های خاص بیشتر در معرض ابتلا به آنفوانزا هستند که با خودمراقبتی می توان به کنترل این بیماری کمک کرد.

- ایسنا/اردبیل معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: سالخوردگان و مادران باردار و مبتلایان به بیماری های خاص بیشتر در معرض ابتلا به آنفوانزا هستند که با خودمراقبتی می توان به کنترل این بیماری کمک کرد.

بابک نخستین در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه سالخوردگان و زنان باردار و بیماران خاص بخاطر ایمنی کم بدن بیشتر در معرض ابتلا به آنفلوانزا هستند ما بحث مراقبت و کنترل این گروه جامعه را مدنظر قرار دادیم تا از تشدید و گسترش بیماری جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در شیوع چنین بیماری هایی که همراه با یک اپیدمی خاص است، مرگ چندین نفر طبیعی به نظر می رسد و در همه کشورها با شیوع بیماری هایی همچون آنفلوانزا به خاطر شرایط خاص مرگ و میرهای محدود نیز عادی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: البته کودکان در معرض این خطر این بیماری ویروسی قرار ندارند ولی در مجموع باید بیماران قلبی و افرادی که دچار اختلال و مصرف داروهای خاص هستند باید مراقبت بیشتری انجام دهند تا گرفتار این بیماری و عوارض آن نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالخوردگان و زنان باردار در معرض ابتلا به آنفلوانزا هستند

سالخوردگان و زنان باردار در معرض ابتلا به آنفلوانزا هستند