مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 05:002019-12-07اقتصادي

کاهش 50 درصدی زنگ خور آژانس ها در سایه تاکسی های اینترنتی


رییس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه از کاهش حدود 50 درصدی زنگ خور آژانس ها به دنبال گسترش فعالیت تاکسی های اینترنتی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه از کاهش حدود 50 درصدی زنگ خور آژانس ها به دنبال گسترش فعالیت تاکسی های اینترنتی خبر داد.

عبدالرضا الفتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه بسیاری از رانندگان آژانس ها به سمت تاکسی های اینترنتی کوچ کرده اند، گفت: هم اکنون اکثر این رانندگان علاوه بر آژانس، زمانی را هم در این تاکسی‎ها مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: از زمانی که فعالیت این تاکسی ها گسترش یافته تعداد درخواست های خودرو در آژانس ها به میزان قابل توجهی پایین آمده و آژانسی که در گذشته 150 سرویس در روز داشت، اکنون کمتر از 80 سرویس دارد.

رییس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه با بیان اینکه بعد از سهمیه بندی بنزین تعداد دیگری از رانندگان نیز به سمت تاکسی های اینترنتی رفتند، خاطرنشان کرد: آنطور که گفته می شود وضعیت سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی مشخص شده، اما برای آژانس ها هنوز در مرحله ثبت نام هستیم و احتمالا در این هفته سهمیه سوخت این خودروها نیز تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی زنگ خور آژانس ها در سایه تاکسی های اینترنتی

کاهش 50 درصدی زنگ خور آژانس ها در سایه تاکسی های اینترنتی