مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 04:052019-12-07ورزشي

حمایت قاطع شورای شهر از باعثی


اعضای شورای شهر بندرعباس با حضور در تمرینات تیم فوتبال شهرداری حمایت خود را از سرمربی بومی این تیم اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در جریان تمرینات تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در زمین نخل، تعدادی از اعضا شورای شهر با حضور در این تمرینات ضمن حمایت از سرمربی بومی و جدید این تیم، جهت هرگونه همکاری لازم اعلام آمادگی کردند.

فیصل دانش، بلارک و اسماعیل بواشه سه عضو شورای شهر بودند که ضمن حضور در تمرینات و دیدار با مسؤولین این تیم با محمد رحیمی مدیر فنی، سرمربی، سرپرست و بازیکنان گفت و گو کردند.

در این دیدار مشکلات و کمبودهای تیم فوتبال از سوی کادر فنی و بازیکنان به اعضا شورا انتقال داده شد تا نسبت به رفع آن از سوی باشگاه اقدامات لازم صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با ابراز خوشحالی از حضور اعضا شورای شهر در تمرینات این تیم، خواستار نگاه ویژه شورای شهر، شهردار و باشگاه نسبت به بازیکنان و برطرف کردن کاستی ها در مسیر حرکت این تیم در ادامه لیگ شد.

ابراهیم باعثی حضور اعضا شورای شهر را مایه دلگرمی و نگاه ویژه آنان نسبت به این تیم برشمرد و گفت: امیدواریم با حمایت های شما بتوانیم روند رو به رشد این تیم را حفظ کنیم و در نهایت با برنامه ریزی بهتر بتوانیم در نیم فصل دوم جبران نتایج ضعیف که تا هفته هشتم کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع شورای شهر از باعثی

حمایت قاطع شورای شهر از باعثی