مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 21:052019-12-06سياسي

از نام نویسی نمایندگان فعلی تا کاندیداتوری آناهیتا شیرودی / فرزند شهید شیرودی


تعداد زیادی از افراد در مازندران برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند که برخی از آنان نمایندگان مجلس فعلی و همچنین افرادی سرشناس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم از تاریخ 11 آذر آغاز شده است و تا 16 آذر به پایان می رسد.

داوطلبان شرکت در انتخابات از ساعت 8 صبح تا 18 عصر به فرمانداری های حوزه های 9 گانه شهرستان های ساری، بهشهر، قائمشهر، بابل، بابلسر، آمل، نور، نوشهر و تنکابن مراجعه و برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام نویسی کردند و فردا آخرین مهلت ثبت نام در انتخابات است.

تعداد زیادی از افراد برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند که برخی از آنان نمایندگان مجلس فعلی و همچنین افرادی سرشناس هستند.

*حوزه انتخابیه ساری و میاندرود در مرکز مازندران محمد دامادی نماینده فعلی مجلس امروز با حضور در فرمانداری ساری در انتخابات ثبت نام کرده است، رضا پیوندی یکی از اقوام رییس جمهور، منصورعلی زارعی، علی بابایی کارنامی، عبدالرضا بابایی، سیداحمد شجاعی، سیدرمضان شجاعی، ابوالقاسم روحی، از جمله افراد سرشناسی هستند در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود نامزد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نام نویسی نمایندگان فعلی تا کاندیداتوری آناهیتا شیرودی / فرزند شهید شیرودی

از نام نویسی نمایندگان فعلی تا کاندیداتوری آناهیتا شیرودی / فرزند شهید شیرودی