مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 20:052019-12-06دانش

وزیر علوم: مراکز رشد و پارک های فناوری وابستگی کشور را کاهش دادند


مراکز رشد و پارک های فناوری، وابستگی کشور را به خارج کاهش داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور غلامی جمعه شب در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه های کاشمر، اظهار کرد: کشور در 15 سال اخیر با شروع کار مراکز رشد و پارکهای فناوری، جوانان و فارغ التحصیلان این سرزمین موفق های خوبی برای کشور به دست آورده اند.

وی بابیان اینکه شرکت های جوان و دانش بنیان، تعدادشان در حال افزایش است، تصریح کرد: با اقدامات دانشگاه ها در پژوهش رتبه علمی کشور در جهان یک رتبه ارتقاءیافته است.

وی اظهار کرد: با شرایط سختی که در تحریم قرار گرفته ایم فرصتی ایجادشده است که خیلی از گروه های علمی جوان تلاش می کنند تا مشکلات تولید و صنعت را حل و وابستگی کشور را به خارج کم کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بابیان اینکه امیدواریم پس از عبور از این سختی ها دوباره به سمت تجارت قطعه و دستگاه و فن آوری نرویم، گفت: همه باید تلاش کنیم این ظرفیت را فعال نگه داریم و این شرکت ها که باهمت دانشجویان، اساتید و فارغ التحصلان به موفقیت هایی در کشور دست یافته اند، ادامه کار دهند.

وی با بیان اینکه کثرت آموزش عالی در کشور باعث شد شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای در آخر سال 94 تصویب کند مبنی بر ساماندهی مراکز آموزش عالی کشور که با عنوان مصوبه ادغام، تجمیع و انحلال دانشگاه های کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: مراکز رشد و پارک های فناوری وابستگی کشور را کاهش دادند

وزیر علوم: مراکز رشد و پارک های فناوری وابستگی کشور را کاهش دادند