مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 15:152019-12-06سياسي

مجلس هرچه پیرتر باشد، محکم تر است/ اگر لازم باشد هزینه هایم را اعلام می کنم


محمدجواد کولیوند بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم گفت: مجلس هرچه پیرتر شود محکم تر است و بهتر اداره می شود و در مجالس دنیا هم اینگونه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، در ششمین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه کرج اشتهارد فردیس و آسارا، محمد جواد کولیوند نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی  و رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی با حضور در فرمانداری کرج در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

محمدجواد کولیوند بعد از ثبت نام در انتخابات در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: هزینه های انتخاباتی بنده در مناطق مختلف حوزه انتخابیه ام متعارف با این مناطق خواهد بود و به دنبال این هستم که کمترین هزینه صرف شود در صورت لزوم به طور شفاف اعلام می کنم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس که چرا مردم کرج باید برای بار چندم به شما رای دهند، خاطر نشان کرد: به دلیل صداقت، اخلاق و توکل به خدا مردم دوباره به من رای می دهند.

همچنین وی در خصوص یکی از ضعف های مجلس دهم تصریح کرد: تعدد فراکسیون در مجلس یکی از بارزترین ضعف ها است که منجر به تصمیم گیری سخت می شود.

کولیوند در خصوص جوان گرایی در اداره کشور هم گفت: مجلس هرچه پیرتر شود محکم تر است و بهتر اداره می شود و در مجالس دنیا هم اینگونه است و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید به نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس هرچه پیرتر باشد، محکم تر است/ اگر لازم باشد هزینه هایم را اعلام می کنم

مجلس هرچه پیرتر باشد، محکم تر است/ اگر لازم باشد هزینه هایم را اعلام می کنم