مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 14:002019-12-06دانش

فضای علمی کشور برای رشد و بالندگی همه دانشجویان فراهم است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه فضای علمی کشور برای رشد و بالندگی همه دانشجویان فراهم است، گفت: دولت و این وزارتخانه در هر زمینه ای که دانشجویان علاقه مند باشند با پرداخت تسیهلات و حمایت های لازم، - عکس از آرشیو ایسنا/خراسان رضوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه فضای علمی کشور برای رشد و بالندگی همه دانشجویان فراهم است، گفت: دولت و این وزارتخانه در هر زمینه ای که دانشجویان علاقه مند باشند با پرداخت تسیهلات و حمایت های لازم، زمینه به فعلیت رسیدن ظرفیت های بالقوه آنان را فراهم می سازد.

منصور غلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان مجتمع آموزش عالی گناباد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با افزایش ارتباط صنایع با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، طرح های خلاقانه دانشجویی و دانشگاهی در بستر عمل به فعلیت و بالندگی می رسند و مشکلات صنایع نیز کاهش می یابد.

وی ادامه داد: ایده های نو و فناوری های خلاقانه دانشجویان و دانشگاهیان در مراکز رشد فناوری عرضه و در پارک های فناوری حمایت می شوند بنابراین بستر نقش آفرینی آن ها در فرآیند توسعه و رونق اقتصادی جامعه فراهم می گردد.

غلامی با اشاره به اینکه طی سنوات گذشته در حوزه آموزش عالی گسترش کمی خوبی ایجاد شده است، افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای علمی کشور برای رشد و بالندگی همه دانشجویان فراهم است

فضای علمی کشور برای رشد و بالندگی همه دانشجویان فراهم است