مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-06سياسي

همدلی و همکاری نمایندگان قوای سه گانه، بزرگترین سرمایه خراسان رضوی


بزرگترین سرمایه خراسان رضوی، همدلی و انسجام و همکاری نزدیک بین همه نمایندگان قوای سه گانه است لذا نباید بگذارید این سرمایه آسیب ببیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، رییس دفتر رییس جمهوری امروز در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی گفت: گزارش های اقتصادی طی یک سال گذشته در استان حاکی از رابطه بسیار نزدیک بین بخش خصوصی و دولت است که در طرح مثلث توسعه اقتصادی تبلور یافته و نتیجه آن ایجاد همدلی بین مردم و تعاونی ها، مردم و دولت، مردم و بخش خصوصی است که البته این ارتباط باید دوطرفه باشد.

محمود واعظی با اشاره به توفیقات طرح مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی در خراسان رضوی افزود: مثلث توسعه اقتصادی، مثلث همدلی است زیرا بدون همدلی توسعه میسر نمی شود و کار موفقی است که در آن همه مردم، بخش خصوصی و دستگاه ها احساس می کنند در توسعه استان نقش دارند و همه همدل شده اند تا یک مسیر را برای توسعه در پیش گیرند.

واعظی ایجاد 117 هزار فرصت شغلی توسط خراسان رضوی در سال گذشته را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: این رقم از معدل اشتغالزایی کشور بیشتر است و در شرایطی حاصل شده که دشمن با فشار حداکثری سعی در کاهش تولید و تعطیلی کارخانه ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی و همکاری نمایندگان قوای سه گانه، بزرگترین سرمایه خراسان رضوی

همدلی و همکاری نمایندگان قوای سه گانه، بزرگترین سرمایه خراسان رضوی