مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 12:052019-12-06اقتصادي

پرداخت 60 میلیون تومان حقوق به ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک


وزیر ورزش و جوانان در گردهمایی مشترک مدیران کل ورزش و جوانان استانها گفت: اساسنامه جدید فدراسیونهای ورزشی هفته آینده ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان ها با تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام و تشکر از دست اندرکاران این گردهمایی گفت: این شکل جدید گردهمایی با مباحث تخصصی، کارشناسی و اجرایی مورد توجه همه مدیران قرار گرفته که از این بابت خوشحالم.

وی در صحبت هایش به موضوع سهمیه بندی سوخت و قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: بیش از یکسال این موضوع در محافل مختلف هم در دولت و هم مجلس مطرح شده بود که نهایتا مورد موافقت سران قوا و هم مقام معظم رهبری قرار گرفت و ابلاغ شد.

در این موضوع مسئولان دولتی در حد توان و امکان توضیحات خوبی داده اند و این پروسه نهایتاً با تایید سران قوا و رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه قیمت نازل بنزین باعث شده بود هم قاچاق صورت بگیرد و هم دهک بالای کشور بیست و سه برابر بیشتر از دهک پایین از یارانه سوخت استفاده کنند، افزود: بنابراین دولت به این نتیجه رسید که باید در این خصوص تصمیم گیری کند تا یارانه بنزین بین 75% بقیه مردم کشور که از این یارانه استفاده نمی کردند تقسیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 60 میلیون تومان حقوق به ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک

پرداخت 60 میلیون تومان حقوق به ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک