مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:252019-12-06سياسي

ملت ایران نمایندگان با بصیرت و آگاه را وارد مجلس کنند


ملت ایران باید نمایندگان با بصیرت و آگاه به مسایل و مشکلات انتخاب کنند تا با ورود به مجلس، برطرف کننده دغدغه ها و مشکلات آنها باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین امروز ظهر در خطبه های نمازجمعه با بیان اینکه تقوا سرمایه ارزشمند و بی بدیل ائمه معصومین(ع) بوده است، اظهار کرد: امروز همه انسان ها باید به این مهم توجه جدی کنند و در همه لحظه های زندگی در کسب آن تلاش نمایند تا سعادتمند شوند.

وی با بیان اینکه همه ما باید کارهایمان را همیشه در مسیر بندگی خداوند قرار داده و انجام دهیم، بیان کرد: اگر انسان ها توانستند همواره در این مسیر باشند از انجام گناه و معصیت در امان خواهند بود.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه کلمه تقوا در ایات قرآن کریم 240 بار تکرار شده است، ابراز کرد: این مهم بیانگر اهمیت کسب تقوا و توجه جدی مسلمانان به آن است که همواره باید در اولویت زندگی شان باشد.

قابل اظهار کرد: امروز وظیفه همه انسانها است که در یادگیری آموزه های دینی همت کنند و در اشاعه آنها در سطح جامعه اقدام جدی نمایند تا ارزش های اسلامی در سطح جامعه احیا شود .

وی خاطرنشان کرد: در دوران عصر حاضر شخصیت های مطرح و برجسته ای در بین من و شما زندگی کردند که به خاطر همین داشتن تقوا و سلوک نفس وتهذیب به مدارج عال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران نمایندگان با بصیرت و آگاه را وارد مجلس کنند

ملت ایران نمایندگان با بصیرت و آگاه را وارد مجلس کنند