مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-06سياسي

لزوم ایمن سازی اقتصاد معیشتی/ اگرتوانایی ندارید وزیر و وکیل نشوید


اگر امروز در اجتماع خودمان بتوانیم برای اقتصاد معیشتی مردم ایمن سازی کنیم هیچ وقت حرکتی صورت نمی گیرد که برای دشمن موج آفرین باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در حرم رضوی برگزار شد، با بیان اینکه تقوا در امر مصرف و هزینه سازی زندگی با دو مصداق افراط و تفریط نشان داده شده است، اظهار کرد: باید در برنامه ریزی مصرف به رده های پایین تر از خود توجه کرد.

وی در ادامه دلیل مشکلات زندگی زوج های جوان را الگو قرار دادن زندگی پیشرفته پدر و مادرشان دانست و افزود: ممکن است دختری قبل از ازدواجش در زندگی مرفهی بوده باشد و پس از ازدواج، زندگی اش را با دوران مجردی که همراه پدر و مادر بوده است مقایسه کند اما این الگوی مناسبی برای شروع یک زندگی تازه نیست.

امام جمعه مشهد بابیان اینکه منشأ بیشتر مشکلات جوانان تأمین منابع مالی ابتدای زندگی است، افزود: باید برای زندگی ابتدایی، پایین ترین خانواده ها را الگوی مصرف قرار داد؛ اگر این الگوی مصرف در زندگی جدید رعایت شود در ابتدای زندگی مشکلی ایجاد نمی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه راهکار الگوی مصرف، رعایت کفاف است، گفت: سبد هزینه باید مطابق کفاف زندگی باشد و هزینه زندگی بر این اساس مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایمن سازی اقتصاد معیشتی/ اگرتوانایی ندارید وزیر و وکیل نشوید

لزوم ایمن سازی اقتصاد معیشتی/ اگرتوانایی ندارید وزیر و وکیل نشوید