مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-06اقتصادي

ماجرای دپوی برنج های وارداتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 12 آذر ماه بود که نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد در مورد علت دپوی 1500 کانتینر برنج در گمرک شهید رجایی را رعایت نکات استاندارد اعلام کرده و گفته بود: - با وجود تعلیق استاندارد 127 در مورد نشانه گذاری و درجه بندی برنج های وارداتی همچنان مجوز استاندارد برای ترخیص برنج در گمرک شهید رجایی با اما و اگر روبرو است و قیمت برنج وارداتی در بازار افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 12 آذر ماه بود که نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد در مورد علت دپوی 1500 کانتینر برنج در گمرک شهید رجایی را رعایت نکات استاندارد اعلام کرده و گفته بود: یکی بحث استاندارد ملی است که برای برنج اعطا می شود و بازرسی ها و ارزیابی های آن نیز در همین مورد صورت می گیرد.

در حال حاضر سازمان ملی استاندارد در حال بررسی این 1500 کانتینر است و به محض اینکه هرکدام از سازمان ملی استاندارد گواهی انطباق دریافت کنند از گمرک ترخیص می شود.

اوضاع از این قرار است که سازمان استاندارد برای رعایت حقوق مصرف کننده و مردم علاوه بر آزمون های اجباری گذشته، موضوع استاندارد 127 مربوط به نشانه گذاری، درجه بندی و سایر مباحث را به ازمون های اجباری برنج اضافه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دپوی برنج های وارداتی

ماجرای دپوی برنج های وارداتی