مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 10:352019-12-06سياسي

رونق اقتصادی کشور در گرو حمایت از بخش خصوصی است


رییس دفتر رییس جمهور ، حمایت از بخش خصوصی را موجب رونق اقتصادی کشور دانست و تأکید کرد: دستیابی به رونق اقتصادی و سرعت دادن به روند توسعه و پیشرفت کشور، - واعظی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان رضوی: رونق اقتصادی کشور در گرو حمایت از بخش خصوصی است رییس دفتر رییس جمهور ، حمایت از بخش خصوصی را موجب رونق اقتصادی کشور دانست و تأکید کرد: دستیابی به رونق اقتصادی و سرعت دادن به روند توسعه و پیشرفت کشور، در گرو حمایت از بخش خصوصی است و دولت تدبیر و امید با اعتقاد به این مهم بیشترین ارتباط با بخش خصوصی را داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی روز جمعه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان رضوی که با حضور مدیران و فعالان اقتصادی بخش های خصوصی، عمومی و دولتی در مشهد مقدس برگزار شد، بزرگترین سرمایه استان را وفاق و همدلی در میان مدیران و مسئولان استان خواند و با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مدیران استانی اظهارداشت: اگر اعتماد مردم را می خواهیم باید به مردم اعتماد کنیم.

وی در این گفتگوی صمیمی با فعالان اقتصادی که بیش از 3 ساعت به طول انجامید، گفت: با اعتماد به مردم ، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

غائله و ناآرامی های اخیر در کشور با حضور حماسی مردم در صحنه پایان یافت و مردم نشان دادند برغم وجود مشکلات و سختی ها، همچنان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصادی کشور در گرو حمایت از بخش خصوصی است

رونق اقتصادی کشور در گرو حمایت از بخش خصوصی است