مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-06سياسي

کسی پاسخگوی مشکلات مسکن مهر برازجان نیست


مشکلات مسکن مهر ، متاسفانه علی رغم پیگیری های مکرر لاینحل مانده است و کسی پاسخگوی مردم نیست.

- نواقص مسکن مهر برازجان رها شده است/ دستگاه های نظارتی ورود کنند امام جمعه برازجان گفت : مشکلات مسکن مهر ، متاسفانه علی رغم پیگیری های مکرر لاینحل مانده است و کسی پاسخگوی مردم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: متاسفانه علی رغم پیگیری های مکرر توسط متقاضیان و صاحبان مسکن مهر و طرح آن در خطبه ها اما همچنان مشکلات مسکن مهر لاینحل مانده است و هیچ کس پاسخگوی مشکلات آن نیست.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه نواقص و کمبودهای مسکن مهر به حال خود رها شده و فریاد و دادرسی صاحبان آن به جایی نمی رسد، افزود: از دستگاه های نظارتی بویژه قوه قضاییه و سازمان بازرسی تقاضا داریم به این امر ورود کرده و مشکلات حل را کنند.

وی با اشاره به اینکه وقایع 16 آذر سال 32 جانبازی جریان دانشجویی در برابر آمریکای جنایتکار بود، گفت: طی چهار دهه، انقلاب اسلامی با انواع دسیسه ها و توطئه ها آشنا شده است و روز 16 آذرماه روز تجدید خاطرات ضداستکباری جنبش دانشجویی و طنین مجدد آوای دانشجویان ایرانی علیه نظام سلطه است که نه تنها از ایران بلکه از بسیاری ار کشورهای جهان به گوش می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی پاسخگوی مشکلات مسکن مهر برازجان نیست

کسی پاسخگوی مشکلات مسکن مهر برازجان نیست