مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-06سياسي

نظارت جدی و عملی بر قیمت کالاها وجود داشته باشد


هرروز به هر بهانه ای شاهد افزایش قیمت کالاها نباشیم و تاکید می کنیم نظارت جدی و عملی لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: تحریک مردم و سپس ایجاد اغتشاش و آشوب کار مزدوران آمریکا، عربستان و صهیونیست ها در عراق و لبنان بود و با هدف براندازی نظام است که مردم بایستی به این توطئه ها و حیله های دشمن آگاه باشند.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: این دشمنان پس از بزرگ نمایی نارضایتی مردم، طرح استعفای نخست وزیر و یا دولت را کلید می زنند که این اتفاق در لبنان، بولیوی و عراق مطرح شد و طرح استعفا کلید خورد و با هوشیاری و بصیرت مردم دشمنان شکست خواهند خورد.

وی حرکت خودجوش مردم عراق در دفاع از مرجعیت را مقابله با شیطنت های دشمنان اسلام عنوان کرد و افزود : همیشه مردم نفش اصلی را برای دفاع از کشور و دین شان ایفا می کنند و امروز دشمنان در صدد هستند در سایه نارضایتی و اغتشاش آشوب امنیت مردم را به خطر اندازند و به اهداف شوم خود برسند.

خطیب جمعه سیرجان موج سواری دشمنان در مشکلات ملت ایران را توطئه و نقشه همیشگی آمریکا عنوان کرد و گفت : با هوشیاری مردم و همراهی با نیروهای انتظامی این توطئه طی مدت 48 ساعت جمع شد و دشمن ناکام هنوز به دنبال دامن زدن به اغتشاش و نارضایتی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی و عملی بر قیمت کالاها وجود داشته باشد

نظارت جدی و عملی بر قیمت کالاها وجود داشته باشد