مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 10:052019-12-06اقتصادي

ظرفیت بالای مشهد در سرمایه گذاری/ نیازهای زائران برطرف نشده است


مشهد ظرفیت بسیاری برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد و نیازهای زائران با پروژه های اجرا شده برطرف نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محمد پژمان صبح امروز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: در حال حاضر، مهم ترین موضوع در دستور کار دولتمردان، رونق بخشی به اقتصاد کشور است، زیرا فشار دشمن، برای به رکود رساندن فعالیت های اقتصادی ماست که مشکلات زیادی در حوزه های مختلف ایجاد کرده است و ما باید این فضا را به هم بزنیم.

وی افزود: بخش مسکن و ساختمان، کمترین وابستگی را به بیرون کشور دارد و رونق بخشی و تحرک دادن به آن راحت تر است، اشتغال بالایی هم در این بخش بکار گیری شده است پس باید این عرصه را بیش از گذشته فعال کرده و به کمک اقتصاد کشور بیاوریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قبلاً بخش ساختمان و مسکن یک سوم سهم اقتصاد کشور را عهده دار بود که می توان این سهم را در این شرایط افزایش داد، در مورد بافت های فرسوده گفت: مخاطرات و کمبودهای رفاهی که متوجه ساکنین بافت های فرسوده است ایجاب می کند که ظرفیت ها را برای نوسازی بسیج نماییم.

دولت اقدامات ویژه ای را در این حوزه ارائه نموده است که با اقدامات مدیریت شهری، تکمیل شده است، از تخفیف تا 100 درصدی در صدور پروانه های ساختما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالای مشهد در سرمایه گذاری/ نیازهای زائران برطرف نشده است

ظرفیت بالای مشهد در سرمایه گذاری/ نیازهای زائران برطرف نشده است