مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-06اجتماعي

بارش برف در 4 جاده کشور/ یکطرفه شدن چالوس در دستور کار


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش برف در چهار محور کشور، گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر را دارند حتماً تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

- سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص  آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای مرند- جلفا، اسالم- خلخال، پونل- خلخال و آستارا - اردبیل بارش برف جریان دارد.

  رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در تمام محورهای استان گیلان، تصریح کرد: مه گرفتگی در ارتفاعات  استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان رضوی گزارش شده است؛ لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه و چراغ روشن رانندگی کنند.

  وی گفت: تردد در محورهای اسالم - خلخال و پونل - خلخال فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

  سرهنگ رحمانی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر ترافیک در همه محورهای مواصلاتی کشور روان است، در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص یکطرفه شده محور چالوس طبق روال جمعه ها  اعلام کرد: یکطرفه شدن محور چالوس به سمت تهران در دستور کار است؛ اما این محدودیت با توجه به حجم ترافیک و اعلام پلیس راه محلی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در 4 جاده کشور/ یکطرفه شدن چالوس در دستور کار

بارش برف در 4 جاده کشور/ یکطرفه شدن چالوس در دستور کار