مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 07:152019-12-06اقتصادي

سؤال و استیضاح درانتظار وزرایی است که در امر کنترل بازار تعلل کنند


سؤال و استیضاح درانتظار وزرایی است که در امر کنترل بازار تعلل داشته باشند.

- جواد کاظم نسب نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سهمیه بندی بنزین گفت: وظیفه دستگاه های نظارتی از جمله سازمان تعزیرات این است که نظارت دقیق و جدی بر بازار اعمال کنند تا افزایش قیمت بنزین بهانه ای برای افزایش سرسام آور قیمت کالاها نباشد و فرصت طلبان فرصت کافی برای سوء استفاده نداشته باشند.

وی افزود: اقدامات دستگاه نظارتی برای کنترل بازار باید به گونه ای شابد که مردم نتیجه آن را لمس کنند و ثمره کار آنها برای مردم محسوس باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: علاوه بر نظارت بر بازار باید سازوکارهایی اندیشیده شود تا کالاها به ویژه مواد خوراکی با واسطه کمتری و یا بدون واسطه به دست مردم برسد تا دست واسطه ها و دلالان و سوء استفاده گران از زنجیره توزیع کوتاه شود و دولت می تواند در قالب وزارت صنعت این کار را به ویژه امروز که وضعیت اقتصادی کشور حساس است انجام دهد.

کاظم نسب خاطرنشان کرد: ما در مجلس بر عملکرد دولت در  بحث کنترل بازار نظارت داریم و بدون تعارف با استفاده از ابزارهای نظارتی با دستگاه ها و وزرای مربوطه که در کنترل بازار تعلل داشته باشند مقابله خواهیم کرد و اگر تذکر و سؤال جواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سؤال و استیضاح درانتظار وزرایی است که در امر کنترل بازار تعلل کنند

سؤال و استیضاح درانتظار وزرایی است که در امر کنترل بازار تعلل کنند