مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 19:202019-12-05سياسي

حواشی پنحمین روز فعالیت ستاد انتخابات دزفول


در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خبرنگاران همانند روزهای گذشته قصد ورود به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری شهرستان دزفول را داشتند که با درهای بسته ستاد مواجه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، روز نخست نام نویسی فرماندار شهرستان دزفول تاکید نمود که احترام خبرنگاران به عنوان افراد فاخر جامعه حفظ شود و جایگاهی در داخل سالن ستاد انتخابات برای انجام مصاحبه و تهیه خبر آماده شود.

 در روزهای بعد بنا به نظر هیات نظارت شورای نگهبان مستقر در ستاد انتخابات نه تنها جایگاهی برای خبرنگاران مهیا نشد بلکه در پنجمین روز نام نویسی، درهای ستاد انتخابات به روی خبرنگاران بسته شد.

 اشتیاقی که خبرنگاران نسبت به حرفه خبرنگاری داشتند باعث شد تا جهت تهیه خبر و مصاحبه با داوطلبین در هوای سرد با ثبات بمانند.

 حوالی ساعت 13 خبر آمدن سید احمد آوایی نماینده دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی شهرستان دزفول به عنوان یک داوطلب شناخته تر نسبت به سایر داوطلبینی که تا به امروز حضور پیدا کرده بودند، تکاپوی خاصی بین خبرنگاران راه انداخت.

 در همان هوای سرد که خبرنگاران مشغول آماده کردن وسایل خود بودند، سید احمد آوایی وارد محوطه فرمانداری شد که خبرنگاران با گرفتن عکس او را تا پشت در ستاد انتخابات مشایعت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی پنحمین روز فعالیت ستاد انتخابات دزفول

حواشی پنحمین روز فعالیت ستاد انتخابات دزفول