مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 19:052019-12-05فرهنگي

کتاب «یک محسن عزیز» باز معرفی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فائضه غفارحدادی در این کتاب روایتی متفاوت از زندگی قهرمان نبرد های بازی دراز ارائه کرده است.

او در این کتاب برای نخستین بار از نامه هایی استفاده کرده که شهید وزوایی، - کتاب یک محسن عزیز روایتی مستند از زندگی شهید محسن وزوایی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر ساعت 15 یکشنبه 17 آذرماه در تالار سوره حوزه هنری بازمعرفی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، فائضه غفارحدادی در این کتاب روایتی متفاوت از زندگی قهرمان نبرد های بازی دراز ارائه کرده است.

او در این کتاب برای نخستین بار از نامه هایی استفاده کرده که شهید وزوایی، قهرمان داستانش سال ها برای خواهری که در آمریکا داشته، ارسال می کرده است؛ نامه هایی که بُعد دیگری از شخصیت شهید وزوایی را به نمایش می گذارد.

غفار حدادی تلاش کرده تا با جست وجو و یافتن راویان متعدد، روایتی نو از زندگی یکی از دانشجویان پیرو خط امام (ره) ارائه دهد که نقشی تأثیرگذار در برهه های مختلف تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی داشت.

او در اثر جدید ضمن مطالعه کار های گذشته، با پیدا کردن اسناد جدید و هم صحبتی با راویان متعدد که گاه برای اولین بار صورت گرفته، اثری خوش خوان ارائه کرده که برای همه به ویژه نسل جوان خواندنی است و لحظات شیرینی را رقم خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «یک محسن عزیز» باز معرفی می شود

کتاب «یک محسن عزیز» باز معرفی می شود