مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 18:152019-12-05سياسي

سرمایه گذاران بومی سرمایه خود را به سیستان و بلوچستان منتقل کنند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرمایه گذاران بومی سرمایه خود را از کشورهای دیگر به استان منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی، نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان در دیدار با دو سرطایفه نارویی و سالارزهی اظهار داشت: ظرفیت های فراوانی در استان وجود دارد که مهم ترین آنها مردم ساکن در این خطه می باشند اما تاکنون بهره برداری درستی از ظرفیت این استان انجام نشده است.

وی در پاسخ به مشکلات مطرح شده توسط دو سرطایفه نارویی و سالارزهی با تاکید بر این که مشکلات مردم استان به رهبر معظم انقلاب منتقل شده است، عنوان کرد: مسائل و مشکلات در جلسات مختلف به مسئولان دستگاه های مختلف کشوری منتقل شده است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به این که باید برای حل مشکلات استان و بهره گیری از توان و ظرفیت موجود در این خطه پهناور همه ساکنان و مسئولان دست به دست هم دهند و در این مسیر گام بردارند، گفت: دلسوزی و مدیریت دو امر مهم در سیستان و بلوچستان است.

وی تعصبات قومی و مذهبی را یکی از موانع توسعه و پیشرفت استان سیستان و بلوچستان دانست و تصریح کرد: برخوردهای تعصب آمیز، موجب بروز آسیبهایی می شود که تشدید آن عاملی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران بومی سرمایه خود را به سیستان و بلوچستان منتقل کنند

سرمایه گذاران بومی سرمایه خود را به سیستان و بلوچستان منتقل کنند