مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 17:452019-12-05سياسي

همراهی نکردن با آشوب طلبان از برجستگی های مردم مازندران است


امام جمعه ساری و نماینده ولی فقیه در مازندران، بصیرت و ولایتمداری و همراهی نکردن با آشوب طلبان را جدیدترین ویژگی و برجستگی مردم استان در وقایع اخیر یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی پنجشنبه شب در نشست با مسئولان دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه حفظ جایگاه نمایندگی ولایت فقیه سخت است گفت: باید مسئولیت خود را درک کنیم زیرا فرصت خوبی را خداوند به ما عطاء کرده است.

وی با عنوان اینکه وظیفه ما در دوران غیبت بسیار سخت است به کار نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها اشاره و اضافه کرد: برای شناسایی برجستگی های مردم استان وتقویت آن کارگروه هایی در حال تشکیل است.

وی افزود: مردم مازندران در آشوب های اخیر برجستگی و شایستگی های خود را خوب نشان داد زیرا بصیرت و ولایت مداری آنان و همراهی نکردن با آشوب طلبان جدیدترین برجستگی های مردم استان است.

حجت الاسلام لایینی با تاکید براینکه جریان های انقلابی در استان را باید شناسایی و تقویت کنیم تصریح کرد: باید درپی تحقق اهداف ترسیم شده باشیم و باید هنر تعامل مدیران مختلف را بدانیم.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه برخی مدیران همسو نیستند، نرمش قهرمانانه در این زمینه را مهم دانست و گفت: در دانشگاه باید جریان های انقلابی و مومن را کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی نکردن با آشوب طلبان از برجستگی های مردم مازندران است

همراهی نکردن با آشوب طلبان از برجستگی های مردم مازندران است