مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 17:152019-12-05سياسي

هلال احمر که از هلال ماه نام برگرفته پیام آور اسلام و مسلمانی است


نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان در این مراسم با بیان اینکه هلال احمر در مقابل صلیب سرخ شکل گرفته، چرا که صلیب نشانه مسیحیان و هلال نمادی از دین اسلام و مسلمانان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیین تجلیل از 65 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان که به مناسبت 14 آذر روز جهانی داوطلب با حضور نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم زنجان و خدابنده در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار فرمانده هان نظامی و انتظامی، مدیران کل و فرمانداران برگزار شد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان در این مراسم با بیان اینکه هلال احمر در مقابل صلیب سرخ شکل گرفته، چرا که صلیب نشانه مسیحیان و هلال نمادی از دین اسلام و مسلمانان است، اظهار کرد: مسلمانان احکام دینی خود را با هلال تنظیم می کنند، لذا هلال احمر بیانگر این است که همه کسانی که در جمعیت هلال احمر و عضو این تشکیلات هستند در گام نخست مسلمان هستند.

آیت الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی افزود: رنگ سرخ هلال احمر بیانگر این است که فعالان و داوطلبان در این مجموعه حاضرند، تا با خون خود از همنوعان خود دفاع کنند.

وی خدمت به همنوعان و ایمانی را دو ویژگی فعالان در هلال احمر دانست و افزود: هلال احمر نماد دو ویژگی ایمان به خدا و دفاع از همنوع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر که از هلال ماه نام برگرفته پیام آور اسلام و مسلمانی است

هلال احمر که از هلال ماه نام برگرفته پیام آور اسلام و مسلمانی است