مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 16:252019-12-05سياسي

داوطلبان مجلس از خراسان شمالی 63 نفر شدند / روز شلوغ + حواشی و تصاویر


تعداد 30 داوطلب نمایندگی مردم حوزه های سه گانه انتخابیه خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی امروز ثبت نام خود را قطعی کردند تا مجموع داوطلبان در این روز شلوغ به 63 نفر برسد.

- داوطلبان مجلس از خراسان شمالی 63 نفر شدند / روز شلوغ + حواشی و تصاویر تعداد 30 داوطلب نمایندگی مردم حوزه های سه گانه انتخابیه خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی امروز ثبت نام خود را قطعی کردند تا مجموع داوطلبان در این روز شلوغ به 63 نفر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد پنجمین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی از حوزه های سه گانه انتخابیه خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح آغاز شد و تا ساعت 18 امروز ادامه پیدا کرد.

ولی الله حیاتی همزمان با اتمام زمان ثبت نام در روز پنج شنبه به تشریح آخرین وضعیت ثبت نام شدگان پرداخت و اظهار کرد: امروز ازجمله روزهای شلوغ در ثبت نام نامزدهای نمایندگی مجلس در استان بود به نحوی که 30 نفر برای حوزه های انتخابیه سه گانه استان اقدام به اعلام آمادگی کردند.

وی ثبت نام شدگان در حوزه انتخابیه بجنورد، گرمه، راز و جرگلان، جاجرم و مانه و سملقان را 17 نفر عنوان کرد و افزود: برای حوزه های انتخابیه شهرستان های شیروان و اسفراین به ترتیب 7 و 6 نفر اقدام به ثبت نام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان مجلس از خراسان شمالی 63 نفر شدند / روز شلوغ + حواشی و تصاویر

داوطلبان مجلس از خراسان شمالی 63 نفر شدند / روز شلوغ + حواشی و تصاویر