مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 16:202019-12-05سياسي

امکان چاپ روزنامه در کیش مهیا شد


با افتتاح مجموعه چاپ و نشر نوآوران کیش برای نخستین بار امکان چاپ و نشر کامل روزنامه و کتاب در جزیره کیش عملیاتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، صنعت چاپ و نشر با ظرفیت بالا و توان چاپ روزنامه ها و هفته نامه ها یکی از نیازهای مهم جزیره کیش بود که با افتتاح مجموعه چاپ و نشر نوآوران کیش، جزیره کیش به این مهم دست یافت.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، معاونت های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی کیش و جمعی از مدیران بخش های مختلف سازمان برگزار شد امام جمعه کیش با اشاره به نگاه مثبت مسؤولان جزیره کیش به حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در سال رونق تولید به فرموده مقام معظم رهبری اظهار داشت: گسترش و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی وحمایت مسؤولان از تولید و صنعت نشان از توجه مسؤولان به این حوزه دارد.

وی با تاکید بر اینکه صنعت چاپ در انتقال دانش و علوم نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: تولید کنندگان و واحدهای صنعتی کیش باید با نگاهی به آینده زمینه صادرات را فراهم کنند که می تواند علاوه بر رونق اقتصادی جزیره کیش در توسعه و رونق اقتصادی کشور موثر باشد.

حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی با واگذاری قطعی زمین غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با تاکید بر حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان چاپ روزنامه در کیش مهیا شد

امکان چاپ روزنامه در کیش مهیا شد