مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:352019-12-05پزشكي

سلامت عمومی و 20 پیشنهاد طبیعی


مدت ها پیش از آن که بیمارستان ها و داروخانه ها شکل بگیرند، مردم از مواد طبیعی مانند گیاهان دارویی و عسل برای درمان بیماری ها و مشکلات سلامت دیگر استفاده می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران به نقل از پریونشن نوشت: با توجه به قدرت ذاتی گیاهان، مواد غذایی سرشار از مواد مغذی و روغن های اساسی، امکان تسکین علائم برخی مشکلات سلامت رایج مانند ناراحتی های گوارشی، مشکلات سینوس، یا سردرد به روشی طبیعی وجود دارد.

البته، پیش از آغاز استفاده، به ویژه در مورد بیماری ها و مشکلات سلامت مزمن و جدی، باید با پزشک خود مشورت کنید.

زنجبیل زمانی که با آنفلوآنزا معده مواجه هستید زنجبیل می تواند به تسکین حالت تهوع و استفراغ کمک کند و کرامپ های معده و نفخ را کاهش دهد.

مطالعات بالینی نشان داده اند که ترکیبات موجود در زنجبیل هم در معده و روده و هم در مغز و سیستم عصبی وارد عمل شده و به کنترل حالت تهوع کمک می کنند.

زنجبیل را می توانید به عنوان ادویه به وعده های غذایی خود اضافه کنید، یک تکه زنجبیل تازه را بجوید یا از کپسول های زنجبیل استفاده کنید.

روغن نارگیل اقداماتی که افراد مبتلا به آکنه برای مقابله با این شرایط انجام می دهند ممکن است به خشکی بیش از حد پوست منجر شود که می تواند تولید چربی بیشتر را تحریک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت عمومی و 20 پیشنهاد طبیعی

سلامت عمومی و 20 پیشنهاد طبیعی