مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:302019-12-05سياسي

موسوی لارگانی: به مجلس فعلی هیچ امیدی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: انتصابات رییس قوه قضاییه در استان اصفهان، - رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: به مجلس فعلی هیچ امیدی نیست و با توجه به این که در سطح کشور و استان اصفهان مفاسد اقتصادی وجود دارد که باید قوه قضاییه در موضوعات مالی به صورت جدی ورود و پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: انتصابات رییس قوه قضاییه در استان اصفهان، امیدواری را به مردم این استان بازگرداند، همان طوری که مقدماتتان در سطح کشور، امید داشتن دستگاه قضایی در تراز انقلاب اسلامی را به مردم کشور برگرداند.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع نیازمند جذب قاضی و کارمند در سطح استان است؛ نظارت حین عملکرد از سوی دستگاه قضایی باید مورد تأکید قرار بگیرد تا شاهد تاراج بیت المال در سازمان های دولتی، خصوصی و خصولتی نباشیم.

وی ادامه داد: دستگیری رییس هلال احمر مردم را نگران کرده است چراکه در مواقع خاص، به این دستگاه کمک می کردند و اکنون دیگر اعتمادی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: به مجلس فعلی هیچ امیدی نیست

موسوی لارگانی: به مجلس فعلی هیچ امیدی نیست