مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:252019-12-05سياسي

دسته عزای خادمان و زائران کریمه اهل بیت(ع) در قم برپا می شود


مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: دسته عزاداری خادمان و زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) در روز رحلت این بانو از بیت النور به سمت حرم مطهر حرکت می کند.

- قم - مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: دسته عزاداری خادمان و زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) در روز رحلت این بانو از بیت النور به سمت حرم مطهر حرکت می کند.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: خادمان و زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) در روز رحلت شهادت گونه این بانوی بزرگوار در قالب دسته عزاداری از بیت النور به سمت حرم مطهر حرکت می کنند.

وی گفت: این اجتماع روز شنبه 16 آذرماه ساعت هشت و 30 دقیقه صبح در بیت النور واقع در میدان میر برپا می شود و خواهران در مسجد بیت النور و برادران نیز در مسجد اهل بیت(ع) گردهم می آیند.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: مراسم عزاداری ویژه خواهران با سخنرانی ظهیری و مداحی حسن حیدرزاده در مسجد بیت النور و مراسم عزاداری برادران با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی و مرثیه خوانی حسن شالبافان در مسجد اهل بیت(ع) برگزار می شود و عزاداران ساعت 9 و 30 دقیقه صبح به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته عزای خادمان و زائران کریمه اهل بیت(ع) در قم برپا می شود

دسته عزای خادمان و زائران کریمه اهل بیت(ع) در قم برپا می شود