مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:252019-12-05سياسي

مردم اصفهان انتظاری جز رفع مشکلات آب از دولت ندارند


اگر آب اصفهان تأمین شود دیگر اصفهان و اصفهانی چیزی از دولت نمی خواهند و مابقی مسائل با توان اصفهانی ها و ظرفیت های این استان برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد عصر پنجشنبه در شورای اداری استان اصفهان که با حضور آیت الله رییسی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت حل مشکل آب استان اصفهان، اظهار داشت: اگر آب اصفهان تأمین شود دیگر اصفهان و اصفهانی چیزی از دولت نمی خواهند و مابقی مسائل با توان اصفهانی ها و ظرفیت های این استان برطرف خواهد شد.

استان اصفهان منتظر این توجه دولت به مشکلات آب استان اصفهان است وی افزود: رهبر معظم انقلابی زمانی که مشکلات آب اصفهان و ضرورت توجه به حوضه آبریز زاینده رود مانند دریاچه ارومیه را به ایشان گفتم فرمودند باید دولت از من بخواهد تا من دستورات لازم را در این زمینه صادر کنم، اکنون استان اصفهان منتظر این توجه دولت به مشکلات آب استان اصفهان است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به وجود برخی مشکلات جا نمایی نهادهای قضایی اصفهان، تصریح کرد: استان اصفهان به اندازه چند استان مالیات پرداخت می کند اما چون برچسب برخوردار به این استان زده شده است از پرداخت های دولت و بودجه ها همواره سهم حداقلی دارد و این موضوع مشکلات بسیاری را برای استان اصفهان به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اصفهان انتظاری جز رفع مشکلات آب از دولت ندارند

مردم اصفهان انتظاری جز رفع مشکلات آب از دولت ندارند