مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:202019-12-05سياسي

برگزاری مجلس عزاداری وفات حضرت معصومه(س) در حرم رضوی


معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه های رحلت جانسوز حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

- معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه های رحلت جانسوز حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد افزود: 10 ربیع الثانی سال 201 قمری به عنوان تاریخ وفات حضرت فاطمه معصومه(س) ذکر شده و هر سال با فرا رسیدن این روز، مراسم سوگواری در حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران برگزار می شود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه های مراسم شب و شام رحلت جانسوز حضرت فاطمه معصومه(س) از ساعت 17 تا 20 روزهای جمعه و شنبه در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود و حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد سخنران مراسم شب وفات کریمه اهل بیت(س) است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی درباره برنامه روز رحلت گفت: در روز وفات بانوی کرامت نیز ویژه برنامه عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام رجایی خراسانی و مدیحه سرایی تدارک دیده شده که ساعت 9:30 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

شریعتی‎نژاد ابراز کرد: در این برنامه ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عزاداری و مرثیه سرایی در وصف کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجلس عزاداری وفات حضرت معصومه(س) در حرم رضوی

برگزاری مجلس عزاداری وفات حضرت معصومه(س) در حرم رضوی