مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:052019-12-05سياسي

هیئت اجرایی انتخابات در ابرکوه با رأی معتمدین شهرستان تشکیل شد + اسامی


هیئت اجرایی انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان ابرکوه شامل 8 نفر عضو اصلی و 5 نفر علی البدل با رأی معتمدین شهرستان، تشکیل شد.

- هیئت اجرایی انتخابات در ابرکوه با رأی معتمدین شهرستان تشکیل شد + اسامی هیئت اجرایی انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان ابرکوه شامل 8 نفر عضو اصلی و 5 نفر علی البدل با رأی معتمدین شهرستان، تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، عصر امروز جلسه تشکیل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ابرکوه با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار و 30 نفر از معتمدین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

محمد کاظمی نسب در این نشست اظهار کرد: هیئت های اجرایی که در رأس انتخابات در هر استان و شهرستان قرار دارد، با دعوت از معتمدین تشکیل شده، ترکیب اصلی آن مردم و فرماندار، دادستان و رییس ثبت احوال نیز اعضای حقوقی آن هستند.

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه انتخابات ایران با تشکیل هیئت اجرایی مردمی، قانونی است، خاطرنشان کرد: بعضی از افراد جامعه بر این باور هستند که دولت، انتخابات را برگزار می کند؛ اما در واقع دولت پشتیبان و فراهم کننده امکانات است و برگزار کننده اصلی خود مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت اجرایی انتخابات در ابرکوه با رأی معتمدین شهرستان تشکیل شد + اسامی

هیئت اجرایی انتخابات در ابرکوه با رأی معتمدین شهرستان تشکیل شد + اسامی