مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 13:552019-12-05سياسي

خشکی تالاب گاوخونی زندگی در چند استان کشور را ناممکن می کند


استاندار اصفهان با اشاره به مطالبه و نیاز جدی مردم اصفهان و استان های حوضه آبریز زاینده رود در عرصه تأمین آب، گفت: خشکی تالاب گاوخونی باعث ناممکن شدن زندگی در چند استان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس رضایی عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور آیت الله رییسی برگزار شد، با بیان اینکه 10 درصد شهدای کشور متعلق به استان اصفهان است، اظهار داشت: مجموعه های بزرگی در استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند، صنایع هسته ای نطنز مجموعه یو سی اف، ذوب آهن و صنایع فولاد مبارکه، پالایشگاه و پتروشیمی که 26 درصد از نیازهای کشور را برآورده می کنند و صنایع نساجی و فرش دست بافت، از جمله دستاوردها و خدمات استان اصفهان به کشور است.

وی ادامه داد: هشت هزار و 600 واحد صنعتی با اشتغال بیش از 261 هزار نفر در استان مشغول به فعالیت هستند، فولاد و محصولات فولادی، فرش دست بافت و ماشینی، خودرو و لوازم یدکی از جمله این صنایع استان اصفهان هستند و برخی از اینها در کشور دارای رتبه برتر است.

استاندار اصفهان با اشاره به دستاوردهای استان اصفهان در عرصه کشاورزی و تولید محصولات گلخانه ای، تصریح کرد: برنامه اصلی ما در عرصه کشاورزی توسعه سیستم های نوین آبیاری برای تهیه اطلس آبیاری استان اصفهان است، پس از 12 سال در سال 97 و 98 در تابستان آب رودخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکی تالاب گاوخونی زندگی در چند استان کشور را ناممکن می کند

خشکی تالاب گاوخونی زندگی در چند استان کشور را ناممکن می کند