مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 13:252019-12-05اجتماعي

همایش بزرگ دوچرخه سواری 2هزار دانشجو و دانش آموز در خیابان های مرکز پایتخت


شهردار منطقه 11 تهران از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور بیش از 2هزار دانشجو و دانش آموز در روز جمعه 15 آذر ماه در خیابان های مرکز شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره گفت: همزمان با روز دانشجو همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور دانش آموزان، دانشجویان و شهروندان روز جمعه 15 آذرماه با شعار هوای تهران را داشته باشیم برگزار می شود.

شهردار منطقه 11 با بیان این که این برنامه با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی و معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه برای ترددهای شهری اجرا خواهد شد؛ افزود: همایش بزرگ دوچرخه سواری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمایت از هوای پاک و جامعه سالم، روز جمعه 15 آذرماه همزمان با فرخنده میلاد امام حسن عسگری (ع) و در آستانه روز دانشجو از میدان انقلاب - خیابان آزادی - پایانه اتوبوسرانی کاوه شروع و در مسیرخیابان کارگر ادامه و در بوستان رازی خاتمه می یابد.

آبادیان ایجاد فضای مناسب رقابتی برای جوانان و نوجوانان را از مهم ترین رویکردهای این همایش عنوان کرد و با اشاره به حدوده 40هزار دانش آموز که در این منطقه تحصیل می کنند، ابراز امیدواری کرد: در راستای سیاست های شهرداری تهران مبنی بر تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ دوچرخه سواری 2هزار دانشجو و دانش آموز در خیابان های مرکز پایتخت

همایش بزرگ دوچرخه سواری 2هزار دانشجو و دانش آموز در خیابان های مرکز پایتخت