مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-05سياسي

تکمیل پل قدس نیازمند اعتبارات دولتی است


تکمیل پل قدس نیازمند اعتبارات دولتی است که در سفر رییس جمهور دنبال جذب منابع برای این پروژه هستیم.

- ایسنا/اردبیل سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: تکمیل پل قدس نیازمند اعتبارات دولتی است که در سفر رییس جمهور دنبال جذب منابع برای این پروژه هستیم.

زهرا قدیمی در پایان جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به طرح برخی مباحث در بیرون از شورا مبنی بر استعفا و یا استیضاح شهردار و همچنین حکم قضایی در مورد تابلوهای تبلیغاتی اعضای شورای شهر مصمم تا در مورد ادامه کار شهردار اردبیل تصمیم گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با اکثریت آرا صلاحیت شهردار اردبیل برای ادامه کار تایید شد تا با تاکید بر بعد نظارتی شهردار اردبیل بتواند به فعالیت خود ادامه داده و در این منصب ابقا شود.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: با توجه به رای مساوی پنج به پنج در مقابل آرای مخالفان و یک رای ممتنع قرار شد صورت جلسه برای تایید نهایی به وزارت کشور ارسال شود تا نظر نهایی آنها در مورد ادامه فعالیت شهرداری اعلام شود.

قدیمی با تاکید بر نظارت بیشتر در روند فعالیت های شهری و تاکید بر همگرایی و همسویی در انجام خدمات عمرانی و عمومی به شهروندان بیان کرد: شهرداری اردبیل از این به بعد با نظارت و تقویت بعد اجرایی به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا زمینه برای حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پل قدس نیازمند اعتبارات دولتی است

تکمیل پل قدس نیازمند اعتبارات دولتی است